<div style='color: #000;'>415 gezinnen</div><div style='color: #d9782d;'>krijgen noodhulp</div><div style='color: #d9782d;'>Voedselbank Den Bosch</div> <div style='color: #000;'>Minder dan 0,5 % van verspild voedsel</div><div style='color: #d9782d;'>bereikt ons</div> <a href='http://voedselbankennederland.nl/nl/voedselveiligheid.html'><div style='color: #000;'>Voedselveiligheid</div><div style='color: #d9782d;'>speerpunt</div><div style='color: #d9782d;'>in strategie</div></a> <a href='http://voedselbankennederland.nl/nl/ideale-boodschappenlijst.html'><div style='color: #000;'>Verse groenten erg gewild</div><div style='color: #d9782d;'>bij de voedselbanken</div></a> <a href='https://den-bosch.voedselbankennederland.nl/nl/marktkoopman-rene-froger-deelt-hartverwarmende-soep-uit-voor-voedselbank.html'><div style='color: #000;'>Ambassadeur René Froger</div><div style='color: #d9782d;'>helpt in strijd tegen armoede</div></a> <div style='color: #000;'>8300 vrijwilligers</div><div style='color: #d9782d;'>stellen wekelijks</div><div style='color: #d9782d;'>pakketten samen</div> <div style='color: #000;'>Postcode Loterij steunt </div><div style='color: #d9782d;'>de voedselbanken</div>

Nieuwsgierig naar onze activiteiten? Ons jaarverslag 2017 is beschikbaar

Jaarlijks krijgen we veel voedsel en geld gedoneerd. We vinden het heel belangrijk om te vertellen wat we met deze donaties doen. Nieuwsgierig? Hier vind je ons jaarverslag over 2017.